Weer thuis in Nederland

17 september 2018 - Leiderdorp, Nederland

Zaterdag was dan echt onze laatste dag. 12u moesten we uitchecken. Er was de mogelijkheid om tot 18u of de hele dag nog je kamer aan te houden. Wij hebben met zn 5en 1 kamer aangehouden tot 18u. Zo konden we de spullen nog even fijn veilig wegzetten en nog lekker douchen voor vertrek. Die dag heb ik lekker relaxt doorgebracht bij het zwembad. In de ochtend nog even een lekkere massage geboekt. Kon ik ontspannen het vliegtuig in.😉Eind van de middag gedoucht en de lange broek weer aan. Voor vertrek zijn we nog even met zn allen uit eten geweest bij Envy een restaurant wat hoort bij het holiday inn hotel vlak bij ons hotel. Rond 21u werden we dan toch echt opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Daar waren we binnen 15 minuten. Rond 00.05 zijn we vertrokken vanaf Bali om vervolgens midden in de nacht aan te komen op Dubai. Of eigenlijk vroeg in de ochtend we zouden hier 3u hebben maar hadden wat vertraging opgelopen. Dus we hoefden ons niet 3u te vermaken maar hadden wel genoeg tijd om nog wat lekkers te kopen. Wat we trouwens niet gebruikt hebben want werden volgepropt in het vliegtuig. Ik dacht op gegeven moment echt alweeeeer eten haha 8.00u lokale tijd op Dubai zijn we weer met de airbus A380 vertrokken naar Nederland. Rond half 2 kwamen we aan op schiphol en toen was mijn vakantie dan echt ten einde. Ik heb een heerlijke vakantie gehad. De 2 weken zijn voorbij gevlogen. Nu nog een weekje thuis genieten/bijkomen. Tot volgend jaar 😉 haha

1. Wendy:
    17 september 2018
    Welkom thuis, lief dat je het zonnetje hebt meegenomen😉
  2. Chantal:
    17 september 2018
    @Wendy heel erg graag gedaan 😉