Cha Am

14 september 2016 - Cha-am, Thailand

Na een lange onrustige nacht in de nachttrein met een kleine beetje slaap schommel de bommel.... Kwamen we rond 6u aan in bangkok. Daar hebben we eerst ontbeten en toen richting Cha Am. Met een tussenstop bij de floating market. Hier hebben we gevaren met daarna een lunch onderweg. Rond 15u waren we in Cha Am. Eerst naar de kamer en wauwwww wat een mooie kamer zeg. Hier ga ik de laatste dagen Thailand wel vermaken. We hebben eerst met n clubje lekker een duik in het zwembad genomen en zi direct op zoek naar een lekker en leuk restaurantje. Er zullen wat minder updates volgen nu. Misschien wat zwembad foto s strand fotos zwembad foto s.... haha En vrijdag middag nog olifanten in het wild bezoeken... Ciaoooo Tot latersssss

1. Aloys:
    14 september 2016
    Zeker een mooie kamer! Geniet er lekker van de laatste dagen en veel plezier bij de olifanten vrijdag :) X
  2. Chantal:
    Dank je schattie. Gaat vast lukken. Na mn vakantie snel borrelen/eten met zn allen.ff bijkletsen. Xx