Dag 15 en 16, 18 en 19 September

19 september 2017 - Leiderdorp, Nederland

Gisteren hebben we nog n laatste dagje genoten op het strandje. Eerst hebben we in de ochtend onze auto weer terug gebracht. Vanaf daar heeft Desiree ons bij Casa Bao afgezet voor een laatste dagje strand. Eind vd middag was Manielle zo lief ons weer op te pikken. Eenmaal thuis nog even de laatste dingetjes ingepakt, douchen en ons reis outfit aan. Lees: na 2 weken weer een lange broek aan 😲 Om vervolgens naar Hato gebracht te worden. Dat was toch wel even heel vreemd. Curaçao/Barber achter latend. En niet geheel onbelangrijk Gina weer gedag zeggen... pffff Elkaar nog even flink geknuffeld en toen snel doorgegaan 😉 haha. Maar toch liep ik met een traantje in de ogen naar binnen. Bahhh. 😢
Wat was het super. Curaçao is een geweldig land met geweldige mensen en zoveel mooier dan gedacht. En ja dan na 2 weken Gina weer achterlatend. Voelde bijna t zelfde als 8 jaar geleden toen ze naar de gate liep. Allleen nu wetende en afgesproken dat we niet weer 8 jaar gaan wachten. 😉 En Manielle is een toppertje dus dat zit wel goed daar 😉
Lieverds Gina en Manielle ik kan jullie niet vaak genoeg bedanken voor deze 2 weken. Ik heb onwijs genoten mede dankzij jullie. Jullie huis was een echt thuis. Thnx dushi's 😗😗

Eenmaal op Hato door de douane kwamen we bij de gate nog Sam en Tinka tegen die mede gasten waren bij Gina en Manielle in de eerste week. Na een goede vlucht waren we rond 12.30 weer op schiphol. Eenmaal thuis dacht ik, ik ga lekker in de relax stand maar neeee hoor de was brandde in de koffer en bleef roepen. Laatste wasje hangt nu en dan toch echt in de chill stand terugkijkend op een geweldige vakantie.