Chiang Mai deel 2

13 september 2016 - Chiang Mai, Thailand

En dan lig je ineens in de ziekenboeg. Gisteren nacht rond5u) werd ik ineens wakker met diarree en erge misselijkheid. Dit ging zo door tot de ochtend. Dus Giel onze Reisleider een appje gestuurd dat ik helaas niet mee ging met de excursie. Ik had zo uitgekeken naar deze tempel dit leek mij de mooiste dus dan moet ik maar een keer terug naar Thailand ;-) Massage heb ik ook gemist dus maar eens kijken of ik dit in Cha am in het hotel ofzo kan doen. Het is niet voor niets een resort.
Ik ben de hele dag beroerd gebleven. Ik kreeg een kopje thee en gekookte rijst vh hotel wat mn misselijkheid zou moeten stoppen. Helaas werd het niet minder. Dus 's avonds van Giel antibiotica gekregen tegen darminfectie. Ik heb er meteen 2 ingenomen en heb toen aan stuk door geslapen tot een uurtje of 1u Toen weer een beetje rijst gegeten en weer verder geslpen tot net. En tot op heden het is nu bijna half 9 niet meer misselijk geweest. Mn darmen rommelen nog wel n beetje maar kan t zeg maar onder controle houden. ;-) Gelukkig maar want we gaan vanmiddag met de slaaptrein wat ook de reden is dat Giel uiteindelijk de antbiotica heeft gegeven. Ik ben niet de enige samen met mij waren er nog 6 ziek geworden. 1 voordeel door al t vocht verlies heb ik niet meer van die olifanten benen/voeten haha
Alle lof voor mn mede reisgenoten. Omdat ik alleen reis kwam er zo nu en dan iemand bij me kijken.Ik werd niet vergeten :-) Ik heb sinds 1 1/2 jaar weer cola gedronken want dit dood de bacterien zeggen ze, ja mensen zo goed is cola dus voor je :-p
Ik ga zo maar eens douchen en kijken of ik iets van ontbijt naar binnen krijg. Ik heb n beetje trek dus dat is een goed teken.... Volgende update zal pas was morgen in de loop van de dag zijn zijn als we in Cha Am zijn. Wanneer we aankomen in Bangkok gaan we daar eerst ontbijten en dan richting cha am met een tussenstop bij de floating market. Maar geen zorgen ik voel me een stuk beter en heb vele moeders bij me haha Tot snel!!

1. Aloys:
    13 september 2016
    Hey lieverd hopenlijk ben je weer helemaal opgeknapt en niet teveel door elkaar geschud in de slaaptrein. Dat wordt idd dubbel genieten van je massage later! X
  2. Chantal:
    14 september 2016
    Ik ben weer zo goed als de oude. In het begin vd trein ff wat last van het vh schommelen. Maar verder gelukkig weer oké nog wel antibiotica.