Nachttrein Chiang Mai-Bangkok

13 september 2016 - Tambon Den Chai, Thailand

Vanmorgen heb ik weer 2 geroosterde broodjes gegeten. Daarna nog even wat geslapen. Ik ben nog wel erg futloos maar hou alles weer binnen godzijdank ;-)
16u hebben we afscheid genomen van Giel de Nederlandse reisleider hij gaat met het vliegtuig verder waar over een paar dagen zijn nieuwe groep wacht maar dan voor een tour door het zuiden. (De eilanden) Wij zijn met Roger oftwel Radja (maar Roger is zijn europese naam hihi) onze thaise gids richting het station gegaan waar om 17u de trein vertrok. Bij het station nog even snel ingeslagen bij de 7eleven ook kregen we een dinerbox voor onderweg. We zijn per 4 verdeeld over de coupes de mannen boven en vrouwen onder en zijn t 2 vrouwen dan onderling uitvechten. Iedereen was t erover eens dat ik na gisteren beneden moest je weet maar nooit. ;-) Dus alle "zieken" liggen "veilig" beneden haha
Inmiddels zijn de bedden opgemaakt (door treinpersoneel) en ligt iedereen achter zijn/haar gordijntjes. Toiletten oftewel de happy rooms zoals onze gidsen ze noemen zijn niet zo fris dus ik ben errug blij dat de antibiotica aanslaat. ;-) Ik lig nu lekker in mn bedje muziekje aan tot ik moe word en enigszins kan slapen. Hopelijk slaap ik n beetje want morgenochtend half 5 worden we alweer gewekt en rond 5u zijn we in bangkok. Daar worden we weer opgewacht door de bus met onze koffers en gaan we bij een hotel ontbijten om vervolgens via de floating market door te reizen naar Cha Am. Waar we hopelijk vh strand en mooie weer kunnen gaan genieten. Ons treinstel zit vol met chinezen, fransen en dan wij met zn 6en. De rest van de groep zit zo goed als bij elkaar in de vorige treinstel. Inmiddels is t 21.45 en ga ik voor nu afsluiten. Tot morgen!